Nexus CTI koppeling
CTI koppeling
Op uw servicedesk wilt u dat alle meldingen zo efficiënt mogelijk afgehandeld worden. Het koppelen van uw telefooncentrale met een CTI-module is de ideale manier om de efficiëntie van uw servicedesk te verhogen. Met de CTI-module kunnen uw medewerkers nog voor zij de telefoon opnemen zien wie er belt. Zo wordt de klant direct door de juiste servicedeskmedewerker geholpen.
Computer Telefonie Integratie, ook wel CTI genaamd is de samenwerking tussen een telefooncentrale en een computernetwerk (LAN). Deze technologie integreert het communicatiesysteem in het datanetwerk waardoor men onder andere binnenkomende en uitgaande telefoongesprekken kan beheren via de computer.
Uit onderzoek is gebleken dat bedrijven die optimaal gebruik maken van de handige toepassingen die CTI biedt, beter worden gewaardeerd door hun klanten. De redenen hiervoor zijn ten eerste dat klanten eenvoudig door het systeem herkend worden (door een pop-up screen met alle gegevens van de klant) en sneller, efficiënter en zonder fouten te woord worden gestaan. Het gaat kortom om drie zaken: klantvriendelijkheid, efficiency en procesbeheersing.
Meer weten over CTI applicaties?
Nexus kan u adviseren in de mogelijkheden om ook uw CRM-applicatie te koppelen met de telefonie. Neem contact met ons op of bel 0229-284 690.
Nexus kan u op gebied van digitale communicatie adviseren en ontzorgen door o.a.:
- Toekomstbestendig advies
- Levering van apparatuur en infrastructuur
- Preventief onderhoud
- De beste verbindingen op uw bedrijfslocatie
- Beveiliging van dataverkeer
- Cloud diensten